İLK BLOG ÖDÜLÜM

Aman ne kadar önemli deyip bu nedir diyen vardır ama benim için çok önemli niye mi ? Biri sizi düşünüp sizi takip edip ve sizi içten bulup bu güzel şeyi sizinle paylaşıyor.Daha önemli ne olabilir ki . Tatlı Ayaz'ın tatlı annesi sevgili Burcu'dan aldım bu güzel hediyeyi .Çok teşekkür ederim.
Bu ödülü bloğumda yayınlayıp bende  10 arkadaşımı seçmem gerekiyormuş ayıramıyorum ki .Eğer kabul ederlerse buyrun blog arkadaşlarım

kızımla adaş Sude'nin annesine

Şanslıma

Sevimli Lal'ın annesine

Yakışıklı Erdem'in annesine

Rüya gibi tatlı Rüya'nın annesine

Sevgili Gülin'e

susamçörekotu arkadaşıma

yemeklerine bayıldığım aslıcığıma

annesinin gülüne

fatmama

güzel anne selma'ya

8 yorum:

annesiningülü dedi ki...

canım çok mutlu ettin beni :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım benim içinde önemli.Sabah sabah bu tatlı ödül iyi geldi inan...Sende çok tatlısın teşekkür ederim.Ayrıca seni kutluyorum.
Sevgler:)

gullesu dedi ki...

hepimiz için güzel birgün olsun:)))

benden, bizden... dedi ki...

çok çok teşekkür ederiz şımardık ana kız :)

Eylm-Sdnz dedi ki...

alah ödüllere boğuluyorum tutmayın beniii:)))teşekkür ediyorum canım...

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim en kısa zamanda blogumda paylaşacağım..pek fırsatım olmuyor şuanda kampanyalardan dolayı..tatlı ödülünü bende burdan sana armağan ediyim öyle geldi içimden :)

gullesu dedi ki...

rica ederim arkadaşlar.

gulincim teşekkür ederim:)))

susamcorekotuFeriha dedi ki...

seni tatlı ödülün için kutlarım ayrıca ödülün için çok teşekkür ederim şimdi aldım hemen yayınlıycam selamlar sevgiler

Yorum Gönder