YAYLA EVİ VE SICAK





Dün iş yerimden izinliydim.Şeker yüklemesi yapıldı.Allah'a şükürler olsun herşey iyi hala demir eksikliği var ama onuda vitaminle takviye etmeye çalışıyorum bir de harnup pekmezini deniycem ama yiyemiyorum.Neyse dün sabah gittik hastaneye öğleden sonra 15:00 'te bitti işimiz.Off o kadar bunaldım ki sahile gidelim dedim Canıma o da tamam dedi .Yayle Evi diye bir yer var yolunuz düşerse sizde bir gidin harika bir yer.Arkadaşlarımızıda çağırdık oh koyu bir sohbet bizim sarı papatya o aradan parkı gördü Tabi gitmek istedi bende o kadar hazırlıksızımki yanıma ne şapkasını almışım ne bezini almışım ne ıslak mendil neyse Canım götürdü parka bakıyorum arada o kadar sıcakk ki orası gittim yanlarını bizimkisi feryat figan gelmem diyo başka birşey demiyor iş anneye düştü tabi kucağıma alamıyorum yaa karnımı tekmelerse diye ama yanmış suratı kıpkırmızı olmuş tuttum kolundan zorla götürdüm tüm park bize bakmakta bide sıcak vurdu mu beni kendime gelemedim .Dedim sana bir daha park mark yok sabrımı denedi biliyorum :))) ama sakin davrandım valla o sıcağa o ağlamaya o kendini yerden yere vurmalara rağmen:)))

2 yorum:

Selma dedi ki...

Biz orayı bilmiyoruz. Götürürsünüz artık bir gün :)

gullesu dedi ki...

Tabi ki Selmacım götürmezmiyim :)))) senide bi aramayamadım canım yaa en kısa zamanda görüşelim:)

Yorum Gönder