TATLI BİR YORGUNLUK


Dün gece Seden hiiççç uyumadı aslında ağlamadı da ama sürekli söylendiii bende arada uyukladım arada gazını çıkardım arada altını değiştirip emzirdim.Bir baktım saat 7 olmuş ve hala ayaktayım :)) Bir ara Seden'i babanneye bırakıp Sarı papatyamla çarşıya gittik bir kaç işimizi halledip eve döndük çünkü bizim ki beni niye yanınıza almadınız diye söylenmekteydi:))

Tuvalet eğitimimiz alkışlarla ve çikolata ödülleriyle son hız devam etmekte.

Bu arada kızım büyüyünce futbolcu olacakmış yandık ve babasıyla maç izliyoo yaa inanamıyorum bir maç kolik daha yetişiyo.Yorum bile yapıyo .Futbolcu olup para kazanıp dondurma alacakmış bize:)))

Kıskançlıklarımız yinede devam etmekte işte son fotoğrafımız


Yemek sorunumumuzda aldığım renkli çatal kaşıkla hallettim sayılır

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ALIŞIR KUUZUCUK YADA ALŞIAMAZSA BANA GELSİN BİRAZ :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım benim sarı şeker sarı maşallah.Allah çocuklarının acısını göstermesin.
İkisinide öp benim için.
Sevgiyle:)

Adsız dedi ki...

Allah bagislasin ailenizdeki nese huzur bu bebecikler gibi hep tatli olsun.

Yorum Gönder