ZORUNLU EĞİTİM 9 YIL OLUYOR


MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN İLERİ YAŞLARDA TAŞINDIĞI ÖNEM NEDENİYLE BU YAŞ GRUBUNDAKİ ÇOCUKLARIN OKULLAŞMA ORANLARINI YÜKSELTMEK İÇİN ÇALIŞMALAR BAŞLATTI.


5 YAŞ GRUBUNUN ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINA ALINMASI İÇİN PİLOT UYGULAMALAR BAŞLAYACAK.


2009-2010 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDAN İTİBAREN BAŞLAYACAK PİLOT UYGULAMA 32 İLDE YAPILACAK.

BU İLLER:

''Amasya, Nevşehir, Çanakkale, Bilecik, Edirne, Karabük, Ardahan, Gümüşhane, Trabzon, Yalova, Karaman, Tunceli, Kilis, Bolu, Kırıkkale, Bayburt, Burdur, Kırklareli, Muğla, Düzce, Bartın, Artvin, Çankırı, Kütahya, Rize, Isparta, Kırşehir, Giresun, Uşak, Eskişehir, Sinop ve Samsun.''

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Allah'tan hayırlısı..
Bunu biz hak ediyoruz.
Sevgiler.

e.esma.albayrak dedi ki...

hayırlısı demketen başka hiçbir seçeneğimiz yok bir anaokulu öğretmeni olarak hazırlık sınıfnın 5 yaşa düşmesine nasıl alışacagım bilmiyorum:))

Yorum Gönder