BOĞAZIM DÜĞÜM DÜĞÜM :)))





NASIL BİR HİSTİR BU .HİÇ YAŞAMADIĞIM, HİÇ HİSSETMEDİĞİM... KÜÇÜCÜK DUDAKLARIN ,ELLERİN DAHA HİÇ KONUŞMADAN BU GÜZEL GÜNÜMÜ KUTLAMASI NASIL BİR DUYGUDUR. MİNİCİK YÜREĞİYLE BAĞLANDIĞINI BİLMEK ,ANNE DİYE AĞZINDAN ÇIKAN BİR SÖZÜN YÜREĞİMDE YANKISI O YANKININ BÜTÜN HÜCRELERİME İŞLEMESİ...ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM YAVRUM ,ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM EŞİM .... SİZİ O KADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ SİZİN GİBİ GÜL KOKAN BU HEDİYE İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM (DAHA YAZAMAYACAĞIM GÖZYAŞLARIMI TUTAMIYORUM ARTIK)

3 yorum:

keskinli dedi ki...

canim
dünyanin hic bir seyine degisilmeyecek bir duygu rabbim evlatlarimiza uzun ve hayirli
ömür versin
hediyenide güle güle kullan iyi günlerde
Anneler günün kutlu olsun sevgiler

Unknown dedi ki...

anneler günün kutlu olsun.Sevdiklerinle beraber mutlu daha nice anneler günü geçrmen dilegiyle.sevgi hep yanında olsun.

gullesu dedi ki...

çok teşekkür ederim sizinde ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUNN.... AİLENİZLE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM ...

Yorum Gönder