ÇATAL



10-15 ADET

MALZEMELERİ-125 gr margarin-1 tatlı kaşığı tuz-1 tatlı kaşığı tozşeker-1 tatlı kaşığı mahlep-1 çay bardağı süt-1 çay bardağı zeytinyağ-aldığı kadar un

ÜZERİ İÇİN:-Yumurta sarısı-çörekotu

YAPILIŞI:Bütün malzemeleri yoğurun kulak memesi kıvamında bir hamur elde edin.Hamuru bekletmeden mandalina büyüklüğünde parçalar koparıp istediğiniz şekli verin .yağlanmış tepsiye dizin.üzerine yumurta sarısı sürüp çörekotu ekleyin.üzeri pembeleşinceye kadar pişirin.

Benim çok acelem vardı ben simit şeklinde yaptım ve kızım yüzünden biraz fazla pişti ama harika bir tat oldu.Bana göre malzeme az 2 katını yaparsınız daha iyi olacaktır.

2 yorum:

keskinlininmutfagi dedi ki...

merhaba hemserim
öncelikle güzel yorumun icin tesekkür ederim
gurbette hemseririlerim yazmasi beni cok mutlu ediyor her zaman görüselim insallah
catallda enfes görünüyor ellerine saglik sevgiler

gullesu dedi ki...

saol hemserim tabıkı her zaman gorusucez zaten takıpteyım:)

Yorum Gönder