Kızıma etrafta dolanan,her seferinde düşme tehlikesi geçirmemize neden olan oyuncakları için bir çözüm ararken yanda gördüğünüz oyuncak dolaplarını buldum.Çünkü klasik olan sepetler hiç işe yaramadığını düşünüyorum.Bu dolapları daha çok anaokullarına satıyorlar anladığım kadarıyla ama ev içinde çok uygun bence.Çok kullanışlı bir dolap ama çok pahalı.Büyüyüncede başka amaçlı kullanılabilir.Ben kızım için alacağım eşyaları daha sonrada kullanabileceğim şekilde almayı tercih ediyorum hem tasarruf için hem de sonradan nereye koyucam arayışına girmemek için.Diyorum ki bu tür bir dolabı bir marangoza istediğimiz boyutta ,uygun fiyata yaptırabiliriz herhalde..
ALINTI:http://www.anaokulumarketi.com/




































































































2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

merhaba
gerçi rizede yaşıyorsunuz ama ist.ikea diye bir mağaza var.orada da böyle raflar var.fiyatlarıda uygun.ist.'a gelirseniz bakarsınız belki.
bende istiyorum bunlardan daha alamadık
sevgiler

gullesu dedi ki...

evet biliyorum baharcım bende istanbuldan geleli 1 sene oldu:( saol paylaşımın için evet inşallah yazın ordayım o zaman bakarım:)))

Yorum Gönder