DOĞUM ÇANTASINDA OLMASI GEREKENLER

Doğum yapacağınız hastane ile görüşmeli sizin ve bebeğiniz için temin edecekleri şeyleri öğrenmelisiniz. Böylece çantanızı gereksiz, kullanmayacağınız eşyalarla doldurmuş olmazsınız.Tabi bide hangi mevsimde doğum yaptığınızda önemli ...

Anne için...
2 adet gecelik (önü açılanlardan olsun)
1 adet pijama 1 adet sabahlık
Altı kaymayan terlik (ben hemşire terliklerinden almıştım)
2 adet çorap
3-4 adet kilot
1-2 adet atlet
2 adet emzirme sütyeni (yani normalde olabilir)
Hırka ya da şal
Koyu renk havlu - bir de banyo yapmanız gerekirse diye bir havlu
Hijyenik ped ,Göğüs pedi
Göğüs ucu için krem, Göğüs pompasi (yine her ihtimale karşı)
Tarak ,Diş macunu-diş fırçası,Şampuan, Sabun,Toka, parfüm, makyaj malzemeleri
Taç ya da kırmızı kurdale -ben fiyonklu taçlardan almıştım
Fotoğraf makinesi veya kamera ,Telefonlar ve şarj aletleri ,Yedek piller ,Kolonya, ıslak mendil Kağıt havlu
Çikolata (çikolataları aldım pembe bebek figürlü idi süslerini kendim yaptım ama o telaşta fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum :( )

Bebek için...
3 tane badi (Mevsime göre kısa veya uzun kollu)
2 tane hastane çıkışı -ben bir takımda pijama koymuştum.
2 tane çorap
2 tane ağız mendili
2 tane pijama altı
2 tane şapka ve eldiven
Yelek ve hırka
Battaniye
3-4 tane bebek bezi
Araba koltuğu/ana kucağı veya portbebe-portbebe bana göre daha kullanışlı
Havlu
Saç fırçası,Burun temizleme aspiratörü, Biberon (her ihtimal düşünülmeli).hatta göğüs pompası
Sizinde eklemek istedikleriniz varsa beklerim...

3 yorum:

FTURUT dedi ki...

Bu benim içindi sanırım süpersin... tşk...

gullesu dedi ki...

EVET CANIM SENİN İÇİNDİ :))

Unknown dedi ki...

Bir ürün tavsiyesinde bulunarak listeye katkıda bulunmak istiyorum.

Her yönden zengin ve çok değerli olan kolostrum dahil akan her bir damla anne sütünü korumanın artık mümkün olduğunu söylemek istiyorum. Çünkü Milkies Milk-Saver adlı bir ürün Türkiye'ye geldi.

Amerikalı bebek hemşireleri tarafından yaratılan Milk-Saver'ın kullanımı çok kolay.
Emzirilmeyen taraftaki sütyenin içine emzirmeye başlamadan önce ürün yerleştirilir. Milk-Saver,göğüsten serbestçe sızıp akan sütü saklayacaktır. Aynı biberonlar gibi bulaşık makinesinde yıkanabilir,hijyen amacıyla suda kaynatılabilir.Uzun ömürlü,dayanıklı ve ekonomiktir.

Sevgiler,
Esra

Yorum Gönder