ÇOCUKLARINIZA PEKMEZ YEDİRİN.


BEYNİN TEK ENERJİ KAYNAĞI GLİKOZUN PEKMEZDE YETERİNCE BULUNMAKTADIR. GELİŞME ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARIN BESLENMESİNDE YER ALMASI GEREKMEKTEDİR.

TÜKETİLEN HER 100 GR PEKMEZİN 575 GR SÜTE, 150 GR EKMEĞE VE 195 GR ETE EŞDEĞERDE.

PEKMEZDE BULUNAN GLİKOZ VE FRUKTAZ , SİNDİRİM SİSTEMİNDE PARÇALANMAYA GEREK DUYMADAN KANA BASİT DİFÜZYON İLE GEÇTİĞİNDEN VÜCUT YAKLAŞIK 30 DAKİKA DA ENERJİ KAZANMAKTADIR.ÖZELLİKLE BEYİN GELİŞİMİNDE PEKMEZİN ÇOK FAYDALI OLDUĞU SÖYLENMEKTEDİR.

SOFRALARDA HERGÜN PEKMEZ BULUNDURMANIN BAZI VİTAMİNLERCE ZENGİN OLDUĞUNDAN DOLAYI GÜNLÜK VİTAMİN İHTİYACININ % 20 SİNİN KARŞILANDIĞI SÖYLENMEKTEDİR.

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım nede güzel yazmışın ama maalesef ben yiyemiyorum tatlıyla fazla aram yok...
Kanım çok dşük doktorlarda aynı şekilde söylüyor ama :(((

Butikpartim dedi ki...

Faydalı olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum.Babaannem küçükken boşun tıkmıyomuş pekmezleri,kan yapar diye:)E bir bildiği varmış,Allah rahmet eylesin..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hem çocuklar.
Hemde büyükler yesin.
Çok yararlı gerçekden.
Bizim evde masadan esik olmaz.
Paylaşımın iin teşekkürler.
Sevgiler

tasarım mekani dedi ki...

Pekmezi cok seviyorum... Naturel olan hersey su hazir aldigimizmarketlerden dha faydali... Bir koyde evim olsa da herseyimi kendim yapsam diye hayaller kuruyorum bende kimi zaman... Allah herkese sifa versin ins. Sevgiler, medinem

Yorum Gönder